FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

Co to jest program partnerski?

Program partnerski HerbalsGroup.pl (w skrócie PP) to forma współpracy pomiędzy firmą Kredens Ziołowy sp. z o. o. a partnerem polegająca na tym, że w zamian za polecanie naszych produktów partner otrzymuje prowizję. Przykładowo: jeśli klient z Twojego polecenia zakupi produkt: Błonnik Prowitalny kosztujący 97 zł, Ty otrzymasz 19,40 zł prowizji. Jeśli klient zamówi trzy sztuki błonnika to otrzymasz prowizję w wysokości 3 * 19,40 zł!

Czy produkty są bezpieczne?

Tak! Każdy produkt został przebadany przez odpowiednie laboratoria oraz zgłoszony do GISu (Główny Inspektorat Sanitarny). Natomiast nasi podwykonawcy posiadają odpowiednie certyfikaty HACCP więc ich produkcja stoi na najwyższym poziomie.

Kto jest organizatorem programu partnerskiego?

Właścicielem programu partnerskiego HerbalsGroup.pl jest firma Kredens Ziołowy sp. z o. o. ul. Wyzwolenia 1, 83-424 Lipusz. REGON: 360686903 NIP: 5911696167.

Czy muszę posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą, aby zostać partnerem?

Nie! Współpracujemy zarówno z osobami fizycznymi, jak również z firmami.

Czy uczestnictwo w programie partnerskim coś kosztuje?

NIE. Uczestnictwo w programie partnerskim jest w 100% darmowe. Nie mamy zamiaru ani teraz, ani w przyszłości pobierać opłat za wpisowe, ani "miesięcznych abonamentów" za uczestnictwo w PP.

Skąd wiadomo, że dany klient złożył zamówienie z mojego polecenia?

Jeśli zechcesz zachęcić klienta do zakupu naszego produktu - musisz na swojej stronie www zamieścić link partnerski, który zawiera Twoje numeryczne ID partnera. Gdy klient wejdzie na naszą stronę sprzedażową z Twojego linka partnerskiego, to w ciasteczkach zostanie zapisane Twoje ID. Gdy klient złoży zamówienie, to system sprawdzi, czy w ciasteczkach jest zapisane ID partnera i naliczy mu prowizję.

Kiedy jest naliczana prowizja?

Prowizja jest naliczana w momencie, gdy zamówienie jest zapakowane i gotowe do wysłania. W większości przypadków zamówienia są wysyłane następnego dnia roboczego (jeśli klient złoży zamówienie do godziny 12, to z dużym prawdopodobieństwem zostanie ono wysłane już tego samego dnia!)

Czy prowizja może zostać odebrana?

Tak - wcześniej naliczona prowizja może zostać odebrana partnerowi w trzech przypadkach:

  • gdy klient nie odbierze paczki zamówionej za pobraniem
  • gdy klient zwróci produkt powołując się na 14-dniowy termin zwrotu towaru
  • gdy klient złoży reklamację

Jednak nie musisz się tym przejmować. Z naszego doświadczenia wynika, że tego typu sytuacje występują przy około 1-2% zamówień

Ile trzeba zarobić, aby dostać wypłatę?

Wypłaty realizujemy gdy na swoim koncie partnerskim uzbierasz minimum 250 złotych. Ponieważ realizacja wypłaty pochłania pewne zasoby (trzeba zrealizować przelew, przesłać dokumenty do księgowości, a w przypadku osób fizycznych odprowadzić zaliczkę na podatek dochodowy i w następnym roku kalendarzowym wysłać do partnera PIT-11), więc próg wypłaty został skalkulowany na takim poziomie, aby formalności związane z realizacją wielu wypłat na groszowe kwoty nie sparaliżowała naszej pracy.

Jak otrzymać wypłatę?

Gdy pierwszy raz prosisz o wypłatę

Należy się zalogować do panelu partnerskiego i kliknąć w link wypłata. Najpierw jednak musisz się upewnić, że podałeś swoje dane osobowe, które są niezbędne do wygenerowania umowy. W tym celu należy kliknąć w link Dane osobowe i wpisać dane osobowe. Po kliknięciu w link wypłata należy wygenerować umowę, wydrukować w dwóch egzemplarzach i podpisać.

Jeśli nie jesteś płatnikiem podatku VAT, musisz wygenerować rachunek (wydrukować w dwóch kopiach i podpisać). Jeśli jesteś płatnikiem podatku VAT, musisz wystawić fakturę. Komplet dokumentów (umowa + faktura lub rachunek) należy wysłać na adres: Kredens Ziołowy sp. z o. o. Ul. Wyzwolenia 1, 83-424 Lipusz. Przelewy będą realizowane w przeciągu 14 dni od chwili otrzymania dokumentów.

Gdy jest to kolejna wypłata

Jeśli już wcześniej otrzymałeś wypłatę, to wtedy nie generujesz umowy, tylko wysyłasz sam rachunek (lub fakturę)

Czy zarobki są pomniejszane o jakiekolwiek prowizje?

Jeśli jesteś płatnikiem podatku VAT, to kwota zarobków jest kwotą netto. Usługi marketingowe są opodatkowane stawką 23% - więc wystawiając fakturę nie zapomnij, że tak naprawdę otrzymasz przelew o 23% większy niż zarobiona kwota. Jeśli nie jesteś płatnikiem podatku VAT to podpisując umowę otrzymasz zarobione pieniądze pomniejszone o zaliczkę na podatek dochodowy (my tą zaliczkę musimy odprowadzić w Twoim imieniu do Urzędu Skarbowego ). Nie pobieramy żadnych prowizji od dokonywanych wypłat.

Czy są ciasteczka?

Tak, w naszym programie partnerskim są ciasteczka, które mają ważność 90 dni. Dzięki ciasteczkom gdy klient wejdzie na stronę z Twojego linka partnerskiego, ale nie złoży od razu zamówienia, tylko wejdzie po kilku dniach na stronę wpisując jej adres w przeglądarce internetowej (bez podawania końcówki partnerskiej) to ID partnera zostanie załadowane z ciasteczek a Ty otrzymasz prowizję (pod warunkiem, że klient wcześniej nie "wyczyścił ciasteczek").

Ile jest poziomów poleconych i jakie są zarobki?

Są dwa poziomy poleconych, to znaczy, że jeśli zachęcisz kogoś do zapisania się do programu partnerskiego, to będziesz jako bonus dostawał część tego, co zarobi polecona przez Ciebie osoba (Ty jesteś na pierwszym poziomie, a polecona przez Ciebie osoba jest na drugim poziomie). Jednak, jeśli ta osoba też kogoś poleci, to od tej osoby (polecony Twojego poleconego) nie będziesz dostawał bonusów. Bonus wynosi 10% tego co zrobi bezpośrednio polecona przez Ciebie osoba (czyli osoba z pierwszej linii).

Czy jest wieczna prowizja?

Tak! Jeśli dany klient wróci ponownie i zamówi kolejny produkt to system sprawdzi z czyjego polecenia dana osoba składała zamówienie i naliczy temu partnerowi prowizję nawet jeśli jego ID nie jest zapisane w ciasteczkach! Uwaga: jeśli dany klient wejdzie z innego linku partnerskiego, to wtedy inny partner otrzyma prowizję za to zamówienie.

Jakie są dokładne zasady naliczania prowizji?

Ponieważ jest to dość rozbudowany temat, więc został on opisany na osobnej podstronie: Zasady naliczania prowizji

Ile wynoszą prowizje za promowane produkty?

W zależności od kosztów a także od tego jak się dany produkt sprzedaje (i kilku innych czynników) za każdy produkt jest inna prowizja. Poniżej przedstawiam tabelę prowizji. Jeśli dana osoba zamówi kilka sztuk danego produktu to oczywiście otrzymasz prowizję jednostkową pomnożoną przez ilość zamówionych sztuk.

Standardowa wysokość prowizji

L.P.Produkt% prow za pierwsze zamówienie% prow za kolejne zamówienia
1Mały Błonnik20 %10 %
2Duży Błonnik20 %10 %
3Błonnik 2+120 %10 %
4Mały Ostropest20 %10 %
5Duży Ostropest20 %10 %
6Ostropest 2+120 %10 %
7Mały Len20 %10 %
8Duży Len20 %10 %
9Len 2+120 %10 %